Απο την συνάντηση με τον νέο διοικητή του νοσοκομείου Κιλκίς κ. Γ. Ανδριτσο όπου και του προσφέραμε ως μια απλή πράξη-συμβολικη χειρονομία μια σημαία με το ερυθρό σταυρό και μια ελληνική . Επί τη ευκαιρία του ευχηθηκαμε υγεία δύναμη και επιτυχία στα καθήκοντα του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου