Ευχαριστώ τους αθλητικούς και πολιτιστικούς συλλόγους και φορείς που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της Αντιδημαρχίας Εθελοντισμού για την συλλογή τροφίμων μακράς διάρκειας που παραδόθηκαν στην Μητρόπολη Κιλκίς για την δημιουργία γευμάτων τις Γιορτινές μέρες του Πάσχα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου