POUNTZOUKIDISWEBTV

Τρίτη 7 Απριλίου 2020

Ευχαριστώ όλους σας προσωπικά για την προσέλευση στην πράξη αιμοδοσίας που πραγματοποιήσαμε στο Α ΚΑΠΗ σε συνεργασία με το Νοσοκομείο  Κιλκίς και τον Ερυθρό Σταυρό.





















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου