Σε νέες απολυμάνσεις του δημόσιου χώρου προχώρησε ο Δήμος Κιλκίς, στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων αποτροπής πιθανής διασποράς του Covid- 19. Το τελευταίο τριήμερο μικροβιοκτονίες (απολυμάνσεις) πραγματοποιήθηκαν σε όλες τις πλατείες και στις παιδικές χαρές της πόλης του Κιλκίς και οικισμών του Δήμου. Ταυτόχρονα ξεκινούν οι προγραμματισμένες εργασίες απεντόμωσης και μυοκτονιών σε όλες τις σχολικές μονάδες.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου