Το δασάκι μας, το δασάκι του Αγίου Γεωργίου
είναι πιο όμορφο, πιο καθαρό και ανανεωμένο!
Για όλα αυτά φρόντισαν σήμερα οι δασικοί υπάλληλοι του Δασαρχείου Κιλκίς, εργαζόμενοι του Δήμου μας, αθλητικοί και περιβαλλοντικοί σύλλογοι και εθελοντές.
Για όλα αυτά φρόντισαν σήμερα οι δασικοί υπάλληλοι του Δασαρχείου Κιλκίς, εργαζόμενοι του Δήμου μας, αθλητικοί και περιβαλλοντικοί σύλλογοι και εθελοντές.
Από το
πρωί τα αλυσοπρίονα και τα θρυμματοκοπτικά ‘’πήραν φωτιά’’!
Εθελοντές και εργαζόμενοι έκοψαν άρρωστα και γηρασμένα δέντρα, αποψίλωσαν το δασικό χώρο και απομάκρυναν κλαδιά. Η δεύτερη αποστολή, της καθαριότητας, μάζεψε κλαδιά και σκουπίδια. Όλοι συνεργάστηκαν άψογα και το αποτέλεσμα επιβραβεύει την προσπάθειά τους.
Εννοείται ότι δε θα μείνουμε μόνο εδώ! Έχουμε σχέδια για την ανάπτυξη του περιαστικού δασικού χώρου για να αποδώσουμε αυτό τον σημαντικό πνεύμονα πρασίνου στους συμπολίτες μας με χρήσεις άθλησης και αναψυχής.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους εθελοντές που παρευρέθησαν στην εθελοντική Δράση καθαρισμού και καλλωπισμού του περιφερειακού και των μονοπατιών του Λόφου Κιλκίς .
Εθελοντές και εργαζόμενοι έκοψαν άρρωστα και γηρασμένα δέντρα, αποψίλωσαν το δασικό χώρο και απομάκρυναν κλαδιά. Η δεύτερη αποστολή, της καθαριότητας, μάζεψε κλαδιά και σκουπίδια. Όλοι συνεργάστηκαν άψογα και το αποτέλεσμα επιβραβεύει την προσπάθειά τους.
Εννοείται ότι δε θα μείνουμε μόνο εδώ! Έχουμε σχέδια για την ανάπτυξη του περιαστικού δασικού χώρου για να αποδώσουμε αυτό τον σημαντικό πνεύμονα πρασίνου στους συμπολίτες μας με χρήσεις άθλησης και αναψυχής.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους εθελοντές που παρευρέθησαν στην εθελοντική Δράση καθαρισμού και καλλωπισμού του περιφερειακού και των μονοπατιών του Λόφου Κιλκίς .
Σας ευχαριστώ όλους προσωπικά.






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου