POUNTZOUKIDISWEBTV

Σάββατο 15 Αυγούστου 2020

Για την εορτή της Κοίμησης της Θεοτόκου, θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους, εορτάζοντες και μη, χρόνια πολλά με υγεία και δύναμη, ώστε να αντιμετωπίσουμε τις  ημέρες που διανύουμε.


Καλή Παναγιά σε όλους.

Κωνσταντίνος Πουντζουκίδης

Αντιδήμαρχος Κιλκις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου