Για την εορτή της Κοίμησης της Θεοτόκου, θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους, εορτάζοντες και μη, χρόνια πολλά με υγεία και δύναμη, ώστε να αντιμετωπίσουμε τις ημέρες που διανύουμε.
Κωνσταντίνος Πουντζουκίδης
Αντιδήμαρχος Κιλκις
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου