Αγαπητοί μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς.
Με την ευκαιρία της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς στις 14/9 , εκφράζω προς το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας, τις ολόθερμες ευχές μου για μία χρονιά, γεμάτη δύναμη, υγεία και πρόοδο.
Στους μαθητές που εντάσσονται για πρώτη φορά στην σχολική κοινότητα, εύχομαι καλό ξεκίνημα, σ’ αυτό το νέο ταξίδι της γνώσης.
Αρωγοί πάντα στην προσπάθεια να ξεπεραστούν τα εμπόδια, ώστε να εξασφαλίσουμε τις καλύτερες δυνατές συνθήκες εκπαίδευσης στα σχολεία του Δήμου μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου