107 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ
Συμπληρώνονται φέτος 107 χρόνια από την ιστορική μάχη του Κιλκίς της 21ης Ιουνίου 1913, μιάς πολεμικής σύρραξης εκ των φονικότερων αλλά και πιο σημαντικών στην Ιστορία της Πατρίδας μας.Η μάχη του Κιλκίς με την τεράστια σπουδαιότητα της αποτελεί δικαιωματικά κομμάτι των χρυσών σελίδων της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας καθώς αποτέλεσε το κύκνειο άσμα των Βουλγαρικών σχεδίων για την σλαβοποίηση της Μακεδονίας και της Θράκης.Η νίκη του τιμημένου ελληνικού στρατού και η συντριβή των Βουλγάρων στο πεδίο της μάχης (οι βουλγαρικές δυνάμεις υπερτερούσαν κατά πολύ των δικών μας) οδήγησε στην απελευθέρωση των ελληνικών εδαφών και ακύρωσε δια παντός τους μεγαλεπήβολους σχεδιασμούς – όνειρα των γειτόνων μας για την κάθοδο τους στο Αιγαίο. Το ''συστατικό'' εκείνο που είχαν οι ήρωες Ελληνες στρατιώτες, χαρακτηριστικό γνώρισμα του Ελληνικού Έθνους στις δύσκολες στιγμές του στο πέρας των αιώνων, η ΕΝΟΤΗΤΑ, για ακόμη μια φορά απεδείχθη ισχυρότερο από την υπεροπλία των όπλων και του ανθρωπίνου δυναμικού των Βουλγάρων στα αιματοβαμμένα χώματα του πεδίου της μάχης πέριξ και εντός του σημερινού Κιλκίς. Είθε ο νικηφόρος αγώνας του Ιουνίου 1913 να λειτουργήσει και σήμερα ως φωτεινό παράδειγμα και οδηγός του Ελληνισμού σε κάθε μελλοντική πρόκληση που θα βρεθεί στο δρόμο του Εθνους. Για το λόγο αυτό, υψώνουμε ψηλά την ελληνική σημαία και στολίζουμε τα σπίτια μας με το γαλανόλευκο χρώμα της, αποτίοντας ύστατο φόρο τιμής στους προγόνους μας που θυσιάσθηκαν για την ελευθερία μας, στέλνοντας παράλληλα μήνυμα αποτροπής, σήμερα, σε κάθε ξένο που εποφθλαμιά την ελληνική γη.
Ζήτω η 21η Ιουνίου 1913.
Ζήτω η Μακεδονία που είναι μία και είναι Ελληνική.
Χρόνια Πολλά ηρωϊκό και αθάνατο Κιλκίς.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΟΥΝΤΖΟΥΚΙΔΗΣ Αντιδήμαρχος Κιλκίς
Συμπληρώνονται φέτος 107 χρόνια από την ιστορική μάχη του Κιλκίς της 21ης Ιουνίου 1913, μιάς πολεμικής σύρραξης εκ των φονικότερων αλλά και πιο σημαντικών στην Ιστορία της Πατρίδας μας.Η μάχη του Κιλκίς με την τεράστια σπουδαιότητα της αποτελεί δικαιωματικά κομμάτι των χρυσών σελίδων της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας καθώς αποτέλεσε το κύκνειο άσμα των Βουλγαρικών σχεδίων για την σλαβοποίηση της Μακεδονίας και της Θράκης.Η νίκη του τιμημένου ελληνικού στρατού και η συντριβή των Βουλγάρων στο πεδίο της μάχης (οι βουλγαρικές δυνάμεις υπερτερούσαν κατά πολύ των δικών μας) οδήγησε στην απελευθέρωση των ελληνικών εδαφών και ακύρωσε δια παντός τους μεγαλεπήβολους σχεδιασμούς – όνειρα των γειτόνων μας για την κάθοδο τους στο Αιγαίο. Το ''συστατικό'' εκείνο που είχαν οι ήρωες Ελληνες στρατιώτες, χαρακτηριστικό γνώρισμα του Ελληνικού Έθνους στις δύσκολες στιγμές του στο πέρας των αιώνων, η ΕΝΟΤΗΤΑ, για ακόμη μια φορά απεδείχθη ισχυρότερο από την υπεροπλία των όπλων και του ανθρωπίνου δυναμικού των Βουλγάρων στα αιματοβαμμένα χώματα του πεδίου της μάχης πέριξ και εντός του σημερινού Κιλκίς. Είθε ο νικηφόρος αγώνας του Ιουνίου 1913 να λειτουργήσει και σήμερα ως φωτεινό παράδειγμα και οδηγός του Ελληνισμού σε κάθε μελλοντική πρόκληση που θα βρεθεί στο δρόμο του Εθνους. Για το λόγο αυτό, υψώνουμε ψηλά την ελληνική σημαία και στολίζουμε τα σπίτια μας με το γαλανόλευκο χρώμα της, αποτίοντας ύστατο φόρο τιμής στους προγόνους μας που θυσιάσθηκαν για την ελευθερία μας, στέλνοντας παράλληλα μήνυμα αποτροπής, σήμερα, σε κάθε ξένο που εποφθλαμιά την ελληνική γη.
Ζήτω η 21η Ιουνίου 1913.
Ζήτω η Μακεδονία που είναι μία και είναι Ελληνική.
Χρόνια Πολλά ηρωϊκό και αθάνατο Κιλκίς.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΟΥΝΤΖΟΥΚΙΔΗΣ Αντιδήμαρχος Κιλκίς




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου