Κόπηκαν και τα χόρτα εντος του οικόπεδου φύλαξης των μικρών αδέσποτων φίλων μας που φυλάσσονται σε ελεγχόμενο οικόπεδο. Πραγματικά οι μικροί μας φίλοι έδειξαν την ευγνωμοσύνη τους κουνώντας της ουρίτσα τους!!!!! Ευχαριστω τον εθελοντη μας που με περισσή αγάπη περποιήθηκε την περιοχή. Ευχαριστούμε και τους εθελοντές της Φιλοζωικής που έρχονται κάθε μέρα και ταΐζουν τα σκυλάκια .Ο πολιτισμός μιας κοινωνίας φαίνεται απο το πως συμπεριφερόμαστε στα ζώα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου