Εθελοντικός καθαρισμός του περιβάλλοντα χώρου εντός του πρώην εκκλησιαστικού σχολείου!!Στο χώρο όπου που παίζουν τα παιδιά !!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου