Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες καλλωπισμού της Εκκλησίας Αγίας Κυριακής και στο παρκάκι έμπροσθεν στο χωριό Αγία Κυριακή Κιλκίς. Συγχαρητήρια στους εθελοντές του χωριού για το εξαιρετικό αποτέλεσμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου